0% raadt deze provider aan01
IS Group

Ervaringen met IS Group

Sorteer op:

1 klantervaring met IS Group

"Oprotfactuur na 15 jaar trouwe klant"
4 december, 2015 (16:12)
Kwaliteit van de diensten
OPROTFACTUUR NA 15 JAAR TROUWE KLANT
Sinds 2001 zijn we klant bij IS group met enkele zakelijke domeinen.
Sinds die tijd meer dan 10.000 euro omzet gebracht naar deze provider wat echter veel te duur bleek. Het heeft 2 jaren gekost om van het contract af te komen en in feb kregen we bericht dat op 1 december 2015 eindelijk het abonnement werd stopgezet. Prompt vergeten we natuurlijk die datum en komen op 1 december om 12:00 erachter dat het domein nog moet worden overgezet. Meteen al werkt echter de inlog niet meer zodat we geen autorisatiecode hebben om ons domein over te zetten. Direct gebeld met helpdesk en daar te horen gekregen dat het domein uit quarantaine moet worden gehaald wat een extra 25 euro kost en dat we opnieuw voor een jaar aan een abonnement bij hen vastzitten. ISgroup is in gebreke gebleven door ons niet voortijdig te melden dat de datum van 1 december eraan zat te komen en de autorisatiecode in een mailtje te vermelden.
Daarbij mag een abonnement tot en met 1 / 12 niet op 1 december om 12:00 uur uit de lucht worden gehaald. Het diep trieste en meest schandalige is echter dat dit gaat om enkele uren op een periode van 15 jaar trouwe klant!

Wij zien dit als pure blackmail praktijken om een extra jaartje abonnementsgeld af te persen. IS group geeft toe dat ze in gebreke zijn gebleven maar zegt:
"Sorry voor ons gebrek aan service, we brengen het wel extra in rekening..."

IS Group moet haar eigen fout inzien en het kinderachtige van deze naheffing voor eigen rekening nemen.
Daarmee kunnen ze eindelijk eens na 15 jaar echte service verlenen.

Ondersteuning en service
Prijs/kwaliteit-verhouding
Ervaringen 1-1 van 1